نرم افزار نرو رايگان از سری نرم افزارهای احمد جاوید:

نرم افزار نرو برای رایت از طریق درگاه لوح فشرده ( سی دی یا دی وی دی رام ) توسط کامپیوتر یا لپ تاپ می باشد. این نرم افزار بصورت خودکار فایل هایتان  را متناسب با نوع استفاده شما بهینه نموده و رایت می نماید.

نرو های معمولی که در بازار هستند نیاز به کرک داشته و هنگام نصب دارای صفحه ها و گزینه های زیادی بوده و زمانبر هستند.

اما نسخه ای که ما به شما در این سایت ارائه میکنیم نیاز به کرک نداشته و دارای مزایای ذیل است:

بدون نیاز به کرک کیگان یا شماره سریال

نصب فقط با یک کلیک

نسخه اکسپرس که بهترین نسخه نرو میباشد

مراحل نصب فقط در یک مرحله بدون چون و چرا و پرسش های اضافی

دائمی و مادام العمر

قابلیت نصب روی ویندوزهای 10  8  7  حتی ایکس پی

قابل نصب روی سیستم های 32 و 64 بیتی

و مزایای دیگر

برای آنکه بدانید تفاوت نرم افزار” نرو ” ما با نرویی که در سایت های دیگر قرار داده شده در چیست، کافیست به یکی از این سایت ها مثلا به سایت سافت نود و هشت soft98.ir پایین صفحه قسمت آموزش نصب مراجعه کنید و ببینید برای نصب نرو چقدر باید زجر بکشید. و چه روند طولانی را باید طی کنید…!!!؟

اما برای نصب نرو از سری نرم افزارهای احمد جاوید فقط یک کلیک کافیست… بدون هیچ دنگ و فنگ!

Express Nero

توجه: چنانچه نرم افزاری را از سایت های دیگر دانلود کرده اید و به هر دلیل منجمله خرابی آن نرم افزار ، تمایل دارید نرم افزار ما را دانلود و نصب کنید، لطفا ابتدا نرم افزار گیک ان اینستالر را از اینجا بصورت رایگان دانلود کرده و با استفاده از آن نرم افزار معیوب روی سیستم تان را بطور کامل حذف نمایید، سپس یکبار ری استارت و آنگاه نرم افزار سالم ما را نصب کنید.

برای مشاهده سایر نرم افزارهای ما لطفا به صفحه اصلی مراجعه فرمایید.

با نرم افزار نرو رايگان سیستمتان را کامل کنید

چه کسانی به نرم افزار نرو احتیاج دارند؟

اگر شما از اشخاصی هستید که بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود، سی دی یا دی وی دی رام دارند. برای رایت فیلم، موسیقی و اطلاعات نیاز به نرم افزاری دارید که بتواند این اینکار را انجام دهد. در این راستا ” نرو ” یک سرو گردن از بقیه بالاتر است.

آشنائی با امکانات نرو

با ” نرو ” کارهای زیر را می توان انجام داد:

1 رایت اطلاعات با این گزینه می توانید هر نوع فایلی را بر روی CD و DVD یا Blu-Ray بنویسید. بیشترین استفاده از نرو با استفاده از این تب صورت می گیرد.

2 موسیقی با این انتخاب می توانید تراک های  صوتی را رایت نمائید. اعم از موسیقی یا مداحی… فرقی نمی کند.

3 ویدئو فیلم های خاصی را با استفاده از این گزینه می توانید بر روی دی وی دی یا بلو ری رایت کنید. این سرفصل کمترین کاربرد را دارد. پائین تر بدان خواهم پرداخت.

4 ایمیج با این سرفصل دو کار میتوان انجام داد:

الف – اگر بر روی سیستم دی وی دی رام ندارید یا خراب شده است، با گزینش Image میتوانید موقتا بر روی هارد تصویری از دیسک مورد نظر خود ذخیره کنید تا بعدا بتوانید انرا رایت نمایید.

ب – چنانچه بر روی کامپیوتر دو دی وی دی رام داشته باشید با استفاده از عنوان Copy Disk قادر به کپی مستقیم دو سی دی خواهید بود.

منوی نرو

روش رایت فیلم

الف – عنوان Data و سپس DVD Data را انتخاب کنید تا به صفحه بعد هدایت شوید.

نرو دی وی دی

ب – فیلم را بکشید و درون صفحه بیندازید. این کار را از طریق تب Add نیز می توانید انجام دهید.

ج – از طریق کشوئی پائین حجم DVD را متناسب با فیلم مورد نظر قرار دهید. اگر فایل زیر چهار گیگا بایت است، آنرا بر روی DVD5 (4.7 GB ) بگذارید. بدیهی است چنانچه حجم بیشتر باشد باید DVD9 را گزینش کنید. البته نوع DVD نیز باید 9 گیگابایت باشد. از DVD معمولی نمی توانید استفاده کنید.

دکمه Next را بزنید تا به مرحله بعد بروید.

نرو ویدیو

د – در جلوی دیسک نیم، نام دلخواه خود را بنویسید.

ه – بر روی  دکمه Burn کلیک کنید. درب دی وی دی رام باز می شود. یک دیسک خام  درون آن گذاشته درب را با استفاده از کلید Eject ببندید.

نرم افزار نرو رايگان کار درستی است

پاسخ به یک سوال

چرا برای رایت فیلم از گزینه Video استفاده نمی کنیم؟

تب ویدئو مخصوص فیلم هائی با فرمت وب (VOB) می باشد. بدین معنی که فقط اینگونه فایل ها قابلیت بارگذاری دارند. طوری که اگر سعی کنید یک فیلم با فرمت MP4 را بکشید و داخل صفحه بیندازید، پیغام خطا می دهد. در حالی که در تب دیتا، رایت هرگونه فیلمی امکان پذیر است.

اگر می خواهید با استفاده از تب ویدیو یک دی وی دی تولید کنید. ابتدا باید با استفاده از یک  نرم افزار فرمت فایل خود را به وب تبدیل، سپس اقدام به رایت همراه با منوهای متنوع نمایید.

نرم افزار نرو - دی وی دی

دی وی دی بالا متعلق به فیلم بن هور محصول سال 1959 می باشد. از بازیگران این فیلم می توان به چارلتون هستون و استیفن بوید اشاره نمود.

یک توصیه

هرگز از نسخه جدید نرم افزار نرو استفاده نکنید. شرکت سازنده نرو، در نسخه های تازه خود امکانات دیگری به جز رایت را هم اضافه کرده است. در این راستا سعی نموده یک نرم افزار همه کاره به بازار دهد. استفاده از این نسخه ها جز اینکه حجم زیادی از هارد کامپیوتر را اشغال کند سود دیگری ندارد.

این نسخه ها امکانات بیشتری دارند ولی کسی استفاده نمی کند.

مثلا در این نرم افزار یک پلیر پخش فیلم نیز قرار داده شده است. پلیری ابتدائی که به هیچ عنوان نمی تواند جای کم پلیر و پوت پلیر را بگیرد.

یا امکان اتصال به کارت های تلویزیونی را فراهم کرده، در حالی که توتال مدیا اینکار را خیلی بهتر انجام می دهد.

همچنین می تواند فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل کند. این هم با وجود غول های تبدیل کننده ای همچون فرمت فکتوری، کار بیهوده ای است. بنابراین از نسخه جدید استفاده نکنید.

نسخه های قدیمی تر مناسب تر هستند.

توصیه خیرخواهانه ما به شما، دانلود همین نسخه ای می باشد که در سایت نرم افزارهای احمد جاوید برای شما تدارک دیده ایم.

دانلود نرم افزار نرو رايگان در همین صفحه

اخرین نسخه نرم افزار نرو

دانلود نرم افزار نرو رايگان است

شاید دانلود فرمت فکتوری هم بدردتان بخورد

ذکر یک نکته

مدتی است از نرو زیاد استفاده نمی شود. دلیل آن حذف دستگاه دی وی دی رام از لپ تاپ های جدید می باشد. همانطور که مستحضر هستید در نوت بوک های جدید سی دی رامی برای رایت وجود ندارد.

کاربران برای کپی اطلاعات بجای صرف هزینه برای خرید سی دی و رایت بر روی آن از فلش استفاده می کنند که قابلیت کپی چند باره و پاک نمودن اطلاعات را دارد. ضمن آنکه حجم فلش ها بسیار بالاتر از دیسک ها می باشد.

سایر نرم افزارهای رایت

برای آشنائی خوانندگان عزیز، در اینجا به معرفی نرم افزارهای مشهور رایت می پردازیم:

نرو که در این نوشتار مفصل به آن پرداختیم.

اشامپو برنینگ Ashampoo Burning Studio

ین نرم افزار كه Ashampoo Burning Studio نام دارد می تواند همان كارهایی را كه نرم افزار Nero انجام می دهد را برای كاربران اجرا نماید. حجم پائینی كه این نرم افزار دارد می تواند دلیل خوبی برای انتخاب آن باشد آن باشد این نرم افزار كمتر از 85 مگابایت از فضای دیسك را اشغال می كند كه این میزان در مقایسه با نرم افزار های مشابه ناچیز به حساب می آید.

با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موسیقی های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار می دهد.

اشامپو برنینگ
اشامپو برنینگ

برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی، با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده می توانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید.

این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer  را دارا می باشد.

نرم افزار اشامپو برنینگ در بعضی از زمینه ها نسبت به نرم افزار نرو برتری دارد.

مثلا می توانید انتخاب کنید ام پی تری برای ماشین رایت کنید یا جای دیگر. یعنی برای هرکدام گزینه مخصوص به خود را دارد. که با توجه به انتخاب شما تغییراتی در فایل رایت شده ایجاد می نماید. علاوه بر آن از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند.

متاسفانه این نرم افزار در ایران زیاد شناخته شده نیست.

کلون سی دی CloneCD

با این نرم افزار می توانید از فایلهاى صوتى، تصویرى و هرگونه اطلاعات خود كپى تهیه كنید. CloneCD می تواند تنها با چند كلیك ساده، تقریبا از هر نوع دی وی دی كپى بگیرید.

این برنامه از ورژن 5 به بالا، نه تنها قادره از سی دى ها كپی تهیه كنه بلكه توانایى كپى از فرمت هاى DVD نظیر DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer und DVD-RAM را نیز دارد و همچنین از فرمت هاى iso و udf نیز پشتیبانى می كند.

کلون سی دی دانلود نرم افزار نرو
کلون سی دی نرم افزار رایت

نقطه قوت و برتری کلون سی دی نسبت به سایر نرم افزارها، تکثیر دی وی دی های خش دار می باشد.

اگر دی وی دی ایی دارید که به دلایلی تغییر فیزیکی پیدا کرده است، فقط از این نرم افزار برای تکثیر استفاده کنید.

استفاده از نرم افزارهای مشابه ممکن است سبب خراب شدن CD خام شما شود.

لازم به یادآوریست چند سالی است که دی وی دی کلون نیز به بازار آمده، ولی کارایی نسخه قدیمی بیشتر است.

دیپ بورنر DeepBurner

کم و بیش برای رایت قابل استفاده است، ولی با ویندوز های جدید بخصوص 10 و بالاتر چندان سازگار نیست.

اینفرا رکوردر InfraRecorder

بد نیست ولی خوب هم نیست. کمی ضعیف است. ضمنا نسخه 64 بیت ندارد.

دی وی دی فلیک برای هر رایتی مناسب نیست. همانطور که از اسمش پیداست برای رایت دی وی دی بهتر عمل می کند. اگر چه انواع دیگر رایت را نیز انجام می دهد.

دانلود نرم افزار نرو رايگان راحت است

بورن اوار امکانات خوبی دارد. تنها اشکالش تغییر فراوان منوها در هر بار آپدیت می باشد. پس اگر آنرا فراگیرید، ممکن است در نسخه های جدیدتر اعصابتان بهم بریزد زیرا جای منوها تغییر کرده است.

دی وی دی فاب نرم افزار فوق العاده قدرتمندیست. البته فقط در رایت دی وی دی. کارائی دیگری ندارد. برای استفاده توجیه زیادی ندارد.

دی وی دی کلونر کماکان فقط مناسب رایت دی وی دی می باشد. پس ولش کنید.

جی بورنر این نرم افزار یک ضعف بزرگ دارد. نمی تواند از روی هارد رایت کند. فقط یک انتخاب دارید. دیسک به دیسک. لطفا فراموشش کنید.

در پایان خوب است به دو نرم افزار ویژه برای رایت اشاره کنم. امکانات این نرم افزارها خاص می باشد.

اولترا ایزو UltraISO اگر برنامه نویس باشید و بخواهید در سی دی هایی که به شکل بوت هستند، مثلا ویندوز تغییراتی ایجاد و سپس آنها را رایت کنید، فقط این نرم افزار اینکار را خیلی عالی انجام می دهد.

یعنی اگر سی دی ویندوز را روی هارد ریخته و فایلی از آن را پاک کنید سپس با نرو دوباره رایت کنید، مطمئن باشید از حالت بوتیبل خارج می شود ولی اولترا ایزو حالت استاندارد و بوتیبل ویندوز را حفظ می کند.

الکول Alcohl 120 از این نرم افزار برای شکستن قفل DVD استفاده می شود. بنابراین اگر دی وی دی یا سی دی ای دارید که هنگام رایت بدلیل قفلی که دارد باعث سوختن سی دی خام می شود، از این نرم افزار استفاده کنید.

با دانلود نرم افزار نرو رايگان فقط چند خط فاصله

توجه خیلی مهم

توجه: چنانچه نرم افزار خود را از سایت های دیگر دانلود کرده اید و به هر دلیل منجمله خرابی، تمایل دارید نرم افزار ما را دانلود و نصب کنید. لطفا ابتدا به این صفحه مراجعه، ضمن دانلود نرم افزار گیک ان اینستالر، طبق روش گفته شده نرم افزار معیوب روی سیستم تان را بطور کامل حذف نمایید.

سپس یکبار ری استارت و آنگاه نرم افزار سالم ما را نصب کنید.

با آرزوی موفقیت برای هموطنان عزیزم

مرداد 1402

احمد جاوید

نرو
نرو

Note…!

When installing this software, additional unrelated files will also be installed on your system
If you are satisfied, please click on the download option below

توجه…!

هنگام نصب اين نرم افزار، فايل های اضافی غير مرتبط نيز بر روي سيستم شما نصب خواهد شد.
اگر راضی هستيد، لطفا بر روي گزينه دانلود در زير کليک فرمائيد:

فتوشاپ برای ویرایش عکس

اینترنت دانلود منیجر مدیریت دانلودها

کی ام پلیر پخش فیلم

دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالعکس

فونت های فارسی استاندارد همراه با فونت ایران نستعلیق

مرورگر فایرفاکس سیر در اینترنت

فورمت فاکتوری انواع فورمت ها

پاور دیتا ریکاوری بازیافت فایل های پاک شده

وین رار فشرده کردن فایل ها

فاکسیدریدر پی دی اف مطالعه کتب الکترونیکی

دانلود آرشیو کامل مجله بدنسازی علم و عضله

پوت پلیر اجرای فایل های تصویری و صوتی

تست مانیتور در 3 سوت

نرم افزار مشخصات سیستم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها