دانلود کم پلیر رایگان از سری نرم افزارهای احمد جاوید:

دانلود کم پلیر رایگان نرم افزار محبوب کی ام پلیر که به آن کم پلیر نیز می گویند. بهترین نرم افزار برای پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد.

کم پلیر توسط برنامه نویسان کره ای نوشته شد ولی بعدها به آمریکائی ها فروخته شد.

از آن به بعد کم پلیر پیشرفت های زیادی نمود و بعضی از فیلم ها مثلا فورمت تی اس که قبلا بیصدا پخش می شد، رفع اشکال شده و حالا با صدا پخش میشود. قابلیت پخش سه بعدی و چند قابلیت دیگر نیز به آن افزدوه شد که باعث شده است این نرم افزار واقعا محبوب همگان گردد…

اما… اما…

از وقتی امکانات بیشتری به کم پلیر اضافه شد یک درسر تازه نیز برای استفاده کنندگان پدیدار شد.. ” پخش تبلیغات اعصاب خردکن”

اگر هنگام استفاده از کم پلیر سیستم شما به اینترنت متصل باشد کلی تبلیغات همراه فیلم در کنار کادر پخش می شود. تبلیغاتی که گزینه ای  در تنظیمات برای ازکارانداختن آن وجود ندارد…

پخش تبلیغات علاوه بر خرد کردن اعصاب شما، کلی هزینه دانلود نیز بر شما تحمیل میکند.

شاید بتوانید از یک مهندس کامپیوتر کمک بگیرید تا نرم افزار را در فایروال قرار دهد ولی تا کی میتوانید مزاحم دیگران شوید…؟

خوب… مژده، برای رفع این مشکل و استفاده از امکانات فراوان دیگر ما برای شما یک پیشنهاد داریم:

کی ام پلیر رایگان

KMplayer

از سری نرم افزارهای احمد جاوید

همین الان کی ام پلیر سایت ما را دانلود کنید و برای همیشه و تمام عمر از شر هرچی تبلیغات زورکی و ناخواسته خلاص شوید. دارای مزایای فراوان ذیل:

شکیل و بدون تبلیغات آزاردهنده

بدون مصرف اینترنت

نصب فقط با یک کلیک

با فونت زیبای فیروزه ای برای زیرنویس

دائمی و مادام العمر

قابلیت نصب روی ویندوزهای 10  8  7  حتی ایکس پی

قابل نصب روی سیستم های 32 و 64 بیتی

برای آنکه بدانید تفاوت نرم افزار ” کم پلیر ” ما با کم پلیری که در سایت های دیگر قرار داده شده در چیست، کافیست به یکی از این سایت ها مثلا به سایت دانلودها downloadha.com پایین صفحه قسمت راهنمای نصب مراجعه کنید و ببینید برای نصب کم پلیر چقدر باید زجر بکشید همانطور که در سایت دانلود ها مشاهده میکنید برای رفع ایرادات کم پلیر باید حداقل 5 عملیات را انجام دهید و گرنه یک باکس سفید همواره خار چشم شما خواهد بود.

وقتی کم پلیر نرم افزارهای احمد جاوید فقط با یک کلیک نصب میشود و هیچ باکس سفید و سیاهی ! هم ندارد، واقعا حیف از چشمان قشنگ شما نیست که با نصب نرم افزارهای متفرقه آزار ببیند!؟ همین الان کم پلیر ما را یکبار دانلود کنید، تمام عمر استفاده کنید و برای همیشه راحت شوید… بدون تبلیغات، بدون باکس، شکیل و چشم نواز…

دانلود کم پلیر رایگان حتما لازم است

KMPlayer

آموزش کم پلیر

فارسی نمودن منو ها – هنگامی که برای اولین بار نرم افزار کم پلیر را نصب می کنید، کلیه منوهای آن به زبان انگلیسی می باشد. برای تغییر زبان، کم پلیر را اجرا و بر روی آن راست کلیک کنید.

گزینه Language را انتخاب و در جلوی آن بر روی فارسی کلیک نمایید.

اکنون اگر مجددا راست کلیک کنید، مشاهده خواهید کرد، کلیه کلمات به زبان فارسی می باشد.

ادامه این مقاله براساس انتخاب زبان فارسی نوشته شده است، بنابراین گزینه زبان فارسی توصیه می شود.

دانلود کم پلیر رایگان
منوی فارسی

ممکن است فونت فارسی هم بدردتان بخورد

تغییر زبان فیلم ها

فیلم های خارجی که به زبان فارسی دوبله می شوند، ممکن است علاوه بر زبان فارسی، زبان اصلی و یا زبان های دیگری را نیز به همراه داشته باشند. به این فیم ها، دو زبانه می گویند. منظور از دو زبانه یعنی اینکه یک فیلم هم قابلیت پخش به زبان فارسی و هم قابلیت پخش به زبان انگلیسی را دارا باشد.

وقتی یک فیلم را پخش می نمایید، کم پلیر یکی از زبان ها را بطور خودکار به عنوان پیش فرض انتخاب کرده و آنرا به همان زبان پخش می کند.

اینکه کدام زبان پیش فرض باشد، بستگی به کسی دارد که تنظیمات اولیه را انجام می دهد.

دانلود کم پلیر رایگان در همین صفحه امکان پذیر است

متاسفانه بعضی از این دوستان علیرغم زحمتی که برای بارگذاری چند زبان بر روی فیلم متحمل می شوند، در انتخاب زبان پیش فرض دقت نکرده ( یا خدای ناکرده بلد نیستند ) و زبان را اصلی علامت گذاری می نمایند.

بنابراین هنگام پخش، فیلم به زبان اصلی پخش می شود. در اینگونه موارد می توانیم برای تغییر زبان از اصلی به فارسی یا بالعکس به شرح ذیل اقدام کنیم:

فیلم دلخواه خود را در کم پلیر باز نمایید. برای اینکار فایل را بکشید و درون کم پلیر بیندازید.

همچنین می توانید با دو بار کلیک بر روی محیط کم پلیر فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنید. راه دیگر این است که بر روی کم پلیر راست کلیک و گزینه بازکردن فایل را بزنید.

بعد از بازکردن فیلم، بر روی آن راست کلیک نموده موس را بر روی گزینه صدا و انتخاب ورودی برده و یک از یکی از خطوط جلوی آنرا انتخاب کنید. اگر عبارتی که در آن سه حرف Per آمده است را گزینش کنید فیلم به زبان فارسی پخش خواهد شد، و اگر گزینه Eng انتخاب کنید فیلم به زبان انگلیسی به نمایش در خواهد آمد. (عکس زیر)

دانلود کم پلیر رایگان
منوی صدا در کم پلیر

چنانچه منوی کم پلیر انگلیسی می باشد، همانند عکس ذیل عمل کنید:

دانلود کم پلیر رایگان
تنظیم زبان در کم پلیر

پخش زیرنویس در کم پلیر

عزیرانی که از نرم افزار کم پلیر برای دیدن فیلم استفاده می نمایند، گله مند هستند که چرا زیرنویس بعضی از فیلم ها همراه آن فیلم پخش می شود، اما بعضی از فیلم ها با وجود داشتن فایل زیرنویس، هیچ نوشته ای بر روی آن ظاهر نمی شود؟

در واقع این دوستان خیلی خوش شانس هستند که بدون اینکه کار خاصی را انجام دهند کم پلیر شان تک و توک فیلم ها را با زیرنویس نشان می دهد… چرا؟ چون برای پخش فیلم همراه زیرنویس باید حتما قبل از نمایش فیلم یک کار خیلی خیلی کوچک را انجام داد تا کم پلیر تشخیص دهد کدام فایل زیرنویس مربوط به کدام فیلم می باشد.

زیرا اگر در پوشه فیلم ها تعدای فایل فیلم و تعدادی فایل زیرنویس وجود داشته باشد، باید راهی مشخص وجود داشته باشد که کم پلیر تشخیص دهد هر زیرنویس مربوط به کدام فیلم است.

دانلود کم پلیر رایگان از سایت نرم افزارهای احمد جاوید کار درستی است

برای پخش زیرنویس در کم پلیر باید شرط زیر را رعایت کرد:

فایل فیلم و زیرنویس باید همنام باشند

به همین سادگی می توان کلیه فیلم ها را با زیرنویس فارسی یا انگلیسی ( بستگی به فایل ) تماشا کرد.

به عبارتی اگر میخواهید مثلا فیلمی بنام ” رامبو ” را ببینید، نام فایل زیر نویس نیز حتما باید ” رامبو ” باشد. حتی اگر نام ها شبیه هم باشند ولی نه دقیقا مثل هم، بازهم زیرنویس را از دست خواهید داد. مثلا اگر فایل زیرنویس را ” رامبوی ” بگذارید، بخاطر همان حرف اضافه ” ی ” کار به سرانجام نخواهد رسید.

دانلود کم پلیر رایگان
زیرنویس در کم پلیر

در بالا نمائی از فیلم رامبو پنج را با زیرنویس فارسی مشاهده می کنید. این فیلم با بازی سیلوستر استالونه محصول سال 2019 می باشد.

رامبو 5 قسمت دارد. اولین قسمت آن با استقبال زیادی از سوی تماشاگران روبرو شد.

 All Player
همه پلیرها

آشنائی با سایر پخش کننده های فیلم و موسیقی

تعداد پلیرها واقعا زیاد است، در زیر معروف ترین آن ها را معرفی می کنم:

1 – KMPlayer که در این صفحه به تفصیل در مورد آن سخن گفتم.

2 – PotPlayer این پخش کننده همچون کم پلیر توانا و قدرتمند می باشد. بخصوص در زمینه فیلم های زیرنویس دار از کم پلیر بهتر است. زیرا هر نوع زیرنویسی را پخش می کند.

پوت پلیر فرمت X265 را بهتر از رقبا پشتیبانی می کند

چند سالی می شود که فرمت خاصی بنام x265 پا به عرصه نمایش فیلم گذاشته است. این فرمت در زمان نوشتن این مطلب فقط در پوت پلیر ساپورت می شود. این فرمت با حجم کمترکیفیت بهتری از ام کام وی دارد. هم اکنون تعداد زیادی از سایت های عرضه فیلم، محصولات خود را بصورت x265 ارائه می کنند. حجم پائین ولی رزولوشن بالائی دارد.

x265
فرمت x265

در عین حال پوت پلیر یک نقطه ضعف دارد.

بعد از نصب نرم افزار، لازم است پلاگین های آنرا نیز دانلود و نصب کنیم. در غیر اینصورت در بعضی مواقع فقط یک صفحه سیاه خواهیم داشت.

3 – VLC Player زمانی گل سرسبد پلیرها بود ولی با آمدن کم پلیر به تدریج از دور خارج شد. یکی از نقاط قوت این نرم افزار ضبط از کارت های کپچر می باشد. کاری که آن دوتای قبلی خوب انجام نمی دادند.

ول ال سی هنگام پخش زیرنویس، بعضی از حروف را به شکل مربع می نویسد.

البته از طریق تنظیمات می توان آنرا درست کرد ولی نرم افزارهای مشابه، بدون تنظیم این کار را انجام می دهند.

این نرم افزار حجم کمی از رم را اشغال می کند. بهمین دلیل در تلویزیون های اندروید ساخت ایران بهتر از نرم افزارهای مشابه عمل می کند.

زیرا با کمال تاسف تلویزیون های ایرانی اکثرا دارای رم یک گیگ هستند که این واقعا یک فاجعه است. (پدر انحصار بسوزد)

بنابراین هموطنان عزیز مجبور به استفاده از ول ال سی که با رم کم هم کار می کند می باشند. در حالی که نرم افزارهای خیلی بهتر وجود دارد ولی با رم 1 کار نمی کند.

ممکن است دانلود فرمت فکتوری هم بدردتان بخورد

4 – JetAudio این نرم افزار تا سال ها ویژه پخش فایل های صوتی بود و الحق که این کار را خوب انجام می داد.

البته در نسخه های اخیر قادر به پخش فیلم نیز هست ولی خوب امکانات زیادی ندارد. همان بهتر که به آن فکر نکنید.

5 – RealPlayer برای مشاهده فیلم در بستر اینترنت بصورت آنلاین طراحی شده بود ولی با آمدن فلش پلیر، ناچار از دور خارج شد.

6 – Gom Player کارکرد و منوهایش شباهت زیادی به نسخه های اولیه کم پلیر داشت ولی بدون امکاناتی که لازمه یک نرم افزار خوب می باشد. هنوز هم پیدا می شود ولی دانلود آن وقت تلف کردن است.

7 – Media Player این نرم افزار تا ویندوز 8 جزو ذات خود ویندوز بود یعنی با نصب ویندوز آن هم نصب می شد. اگر بخواهیم ضعیف ترین و با عرض معذرت از شما، آشغال ترین پلیر را معرفی کنیم قطعا قرعه بنام میدیا پلیر در می آید. خود مابکروسافت هم این را فهمید و آنرا کلا از ویندوز حذف نمود.

دانلود کم پلیر رایگان در پایان همین نوشتار امکان پذیر است

نسخه ای از این نرم افزار بنام مدیا پلیر کلاسیک نیز در دسترس می باشد که کمی امکاناتش از مدیا پلیر ساده بیشتر است ولی خوب بقولی سر و ته یک کرباس هستند.

8 – Winamp این پلیر بخاطر پوسته های متنوعی که داشت خیلی زود اوج گرفت اما بدلیل عدم توانایی با رقیبان زود هم فراموش شد.

وی نمپ هنگام اجرا، برای چند لحظه با پخش صدای بع بع گوسفند استفاده کنندگان را ذوق زده می کرد.

9 – TotalMedia جا دارد در پایان به این نرم افزار خوب هم اشاره کنیم.

توتال مدیا برای اولین بار هنگام عرضه دستگاه دیجیتالی ایکس ویژن در ایران به شهرت رسید.

در زمینه مشاهده کانال های تلویزیونی، این نرم افزار حرف اول را می زند. هیچ پخش کننده دیگری امکانات فراوان توتال مدیا را ندارد. متاسفانه با وجود کارائی بالا، سال هاست نسخه جدیدی از آن به بازار نیامده است.

یکی از نکات جالب این نرم افزار ساپورت انواع سیستم های آنالوگ و دیجیتال می باشد. کاری که درسایر نرم افزارها باید حتما 2 نرم افزار را نصب کرد. یکی برای سخت افزارهای قدیمی آنالوگ و دیگری برای دستگاه های جدید دیجیتال…

توجه خیلی مهم

توجه: چنانچه نرم افزار خود را از سایت های دیگر دانلود کرده اید و به هر دلیل منجمله خرابی، تمایل دارید نرم افزار ما را دانلود و نصب کنید. لطفا ابتدا به این صفحه مراجعه، ضمن دانلود نرم افزار گیک ان اینستالر، طبق روش گفته شده نرم افزار معیوب روی سیستم تان را بطور کامل حذف نمایید.

سپس یکبار ری استارت و آنگاه نرم افزار سالم ما را نصب کنید.

بابت مطالعه این پست از شما ممنونم

وسط های تابستان سال 1402

احمد جاوید

کم پلیر
کم پلیر

Note…!

When installing this software, additional unrelated files will also be installed on your system
If you are satisfied, please click on the download option below

توجه…!

هنگام نصب اين نرم افزار، فايل های اضافی غير مرتبط نيز بر روي سيستم شما نصب خواهد شد.
اگر راضی هستيد، لطفا بر روي گزينه دانلود در زير کليک فرمائيد:

فتوشاپ برای ویرایش عکس

اینترنت دانلود منیجر مدیریت دانلودها

نرو جهت رایت

دیکشنری انگلیسی به فارسی و بالعکس

مرورگر فایرفاکس سیر در اینترنت

پاور دیتا ریکاوری بازیافت فایل های پاک شده

وین رار فشرده کردن فایل ها

فاکسیدریدر پی دی اف مطالعه کتب الکترونیکی

دانلود آرشیو کامل مجله بدنسازی علم و عضله

پوت پلیر اجرای فایل های تصویری و صوتی

تست مانیتور در 3 سوت

نرم افزار مشخصات سیستم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها